Retour beleid
We hanteren een gratis retourbeleid van 14 dagen, wat betekent dat je exact binnen 14 dagen na de besteldatum van je artikel een retourverzoek kunt indienen en zonder een boete je artikel via PostNL of DHL terug kunt sturen naar ons.
Om in aanmerking te komen voor een retour moet je artikel in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen, zonder gebruikssporen of schades. Je hebt ook de bon of het bewijs van aankoop nodig.
Om een retour te starten, kun je contact met ons opnemen via het contactformulier.
Als je retour wordt geaccepteerd, sturen we je het adres op waarnaar je de artikelen retour kan sturen. Wij accepteren enkel retourzendingen aangetekende zendingen via PostNL of DHL. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retour aan te vragen, worden niet geaccepteerd. Wij streven ernaar om retouraanvragen binnen 14 dagen te verwerken en u zo spoedig mogelijk een reactie te geven. Als klant ben je zelf verantwoordelijk voor eventueel kosten voor het terugsturen van je bestelling. Wij reageren binnen zo spoedig mogelijk op retouraanvragen.
Schade en problemen
Controleer je bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect is, beschadigd is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en in orde kunnen maken. Schade en problemen dienen exact binnen 14 dagen na de besteldatum te worden gemeld.
Uitzonderingen / niet-retourneerbare items
Bepaalde soorten artikelen kunnen niet worden geretourneerd, zoals bederfelijke goederen (zoals voedsel, bloemen of planten), op maat gemaakte producten (zoals speciale bestellingen of gepersonaliseerde items) en persoonlijke verzorgingsproducten (zoals schoonheidsproducten). We accepteren ook geen retourzendingen voor gevaarlijke materialen, brandbare vloeistoffen of gassen. Neem contact met ons op als je vragen of zorgen hebt over een specifiek artikel.
Helaas kunnen we geen retouren accepteren voor artikelen in de uitverkoop of cadeaubonnen.
Uitzondering op het herroepingsrecht voor beschadigde producten
Volgens de wet (artikel 6:230s lid 3 BW) is de consument verantwoordelijk voor de waardevermindering van een product als deze het product op een manier heeft gebruikt die verder gaat dan nodig is om de aard, kenmerken, en werking van het product vast te stellen. Dit betekent dat de consument het product mag beoordelen zoals dat in een winkel zou kunnen, maar het niet mag beschadigen of op ongepaste wijze gebruiken.
Bij onze rijstpapieren lampen voeren we strenge kwaliteitsinspecties uit voordat deze worden verzonden, om ervoor te zorgen dat elk product in perfecte staat aankomt. Bij elke bestelling van onze rijstpapieren lampen maken we foto’s van het product voordat het wordt verzonden, zodat we kunnen aantonen dat de lamp in onbeschadigde staat is geleverd. We hechten veel waarde aan de kwaliteit en duurzaamheid van onze producten en verpakken ze zorgvuldig om schade tijdens transport te voorkomen. Zodra de klant het product heeft ontvangen en geopend, ligt de verantwoordelijkheid voor het zorgvuldig hanteren van de lamp bij de klant. Indien er na opening schade ontstaat, zoals een scheur in het rijstpapier, valt dit buiten ons retourbeleid, omdat het product bij levering aan alle kwaliteitseisen voldeed.
Retourbeleid voor gratis artikelen
In bepaalde situaties, zoals bij vertragingen, kan het voorkomen dat wij een gratis lamp cadeau geven bij de initiële bestelling, onder voorbehoud. Indien u een retouraanvraag indient, dient de gratis ontvangen lamp eveneens geretourneerd te worden. Mocht dit niet gebeuren, behouden wij ons het recht voor om de waarde van de lamp in mindering te brengen op het terug te betalen bedrag.
Ruilen
De snelste manier om te zorgen dat je krijgt wat je wilt, is door het artikel dat je hebt te retourneren. Zodra de retour is geaccepteerd, kun je een aparte aankoop doen voor het nieuwe artikel.
Europese Unie 14 dagen bedenktijd
Ondanks het bovenstaande heb je, indien de goederen naar de Europese Unie worden verzonden, het recht om je bestelling binnen 14 dagen om welke reden dan ook en zonder opgave van redenen te annuleren of retourneren. Zoals eerder vermeld, moet je artikel in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met labels en in de originele verpakking. Je hebt ook de bon of het bewijs van aankoop nodig.
Verantwoordelijkheid retourzendingen
Bij het retourneren van artikelen is het belangrijk dat onze klanten ervoor zorgen dat de geretourneerde items veilig en zonder schade bij ons arriveren. Wij vragen vriendelijk dat alle retourzendingen zorgvuldig worden verpakt om beschadiging tijdens het transport te voorkomen. Klanten zijn verantwoordelijk voor het juist verpakken en beschermen van de artikelen, inclusief het gebruik van de originele verpakking indien mogelijk, en ervoor te zorgen dat alle labels en accessoires intact blijven. Artikelen die beschadigd of gebruikt zijn kunnen niet volledig worden vergoed, afhankelijk van de staat van het geretourneerde item.
Terugbetalingen
We laten je weten zodra we je retour hebben ontvangen en geïnspecteerd, en laten je weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Als het is goedgekeurd, wordt het bedrag automatisch terugbetaald op je oorspronkelijke betaalmethode binnen 10 werkdagen. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat je bank de terugbetaling verwerkt en boekt.
Inklapbare content
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Wij accepteren betalingen via iDeal, betalen met credit cards, en betalingen met Klarna achteraf betalen
Hoe verzenden jullie de lampen?
We gebruiken voornamelijk PostNL om bestellingen te versturen. Bij elke bestelling ontvang je een track en trace code waarmee je de status van je bestelling kunt volgen.
De lampen worden zorgvuldig ingepakt, en beschadigingen komen nauwelijks voor.
Kan ik achteraf betalen?
Ja! Je kunt achteraf betalen met Klarna
Wat zijn de verzendtijden?
Vandaag besteld is meestal morgen in huis. Met uitzonderingen kan de besteltijd uitlopen tot 3 werkdagen dagen
Kan ik mijn bestelling retoursturen?
Wij bieden gemakkelijke retourzendingen aan. Dit betekent dat je zonder reden je bestelling binnen 14 dagen terug kan sturen en je geld terug krijgt.
Bieden jullie garantie?
Al onze producten hebben 2 jaar garantie
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Je ontvangt een mail met een track en trace code van PostNL waarmee je je bestelling ten alle tijden kunt volgen
Kan ik bij jullie langskomen?
Wij hebben een showroom in Texel. Maak een afspraak om langs te komen.
Nooit meer een saaie kamer ✨
-
BEST SELLER
YUNA® Paddenstoel Lamp
Normale prijs €54,95Normale prijsEenheidsprijs / perSlechts 5 stuks op voorraad -
Tafellamp Lara
Normale prijs €34,95Normale prijsEenheidsprijs / per -
Rijstpapier Lamp Jamie
Normale prijs €49,95Normale prijsEenheidsprijs / per -
BEST SELLER
Raphael® Retro Lamp - Oranje
Normale prijs €59,95Normale prijsEenheidsprijs / per -
Raphael® Retro Lamp - Creme
Normale prijs €59,95Normale prijsEenheidsprijs / per